søndag 16. mars 2008

Trysil

Etter en hard treningsperiode de siste to ukene var det godt at det endelig ble påskeferie.

De første par dagene ble brukt i nydelig påskevær i Trysil sammen med min gode venn fra Danmark, Lars og hans familie. Det var veldig veldig koselig, og jeg var jo så flink at jeg hadde tatt med meg det fine været, så det var strålende sol og et par minusgrader.

Det ble mye ski kjøring og masse god mat.

Videre i påsken er planen å ta det med ro de første dagene for å hente meg inn etter den harde perioden min. Så skal jeg ha vakt på Lushaugen (klubbhytta til Hadeland OL) på onsdag, så regner jeg med at det blir en tur til østfold på torsdag med et par økter på kart, før det blir middag i drøbak hos noen folk. Etter det blir det kansje en ny tur på fjellet. Denne gang kanskje til Spåtind, før påsken avsluttes med første løp i Ringerikskarusellen på mandag i Hønefoss.

Dette blir en bra påske

Ingen kommentarer: