mandag 24. mars 2008

Årets første "konkurranse"

Da var snart påsken over for i år. Jeg tror dette er den første påsken på veldig mange år at jeg ikke er i Sverige eller Danmark på samling. Jeg har i stedet vært hjemme og slappet av stort sett. Har hatt en dagssamling i Østfold, med en kurveøkt og en sprint økt, samt "Lange flate ballær 2" på kino der den hører hjemme, i Fredrikstad.

I dag på påskens siste dag har jeg deltatt i årets første ROL karusell. Løpet gikk på sprintkartet Schjongstangen i Hønefoss, og var en forlenget sprint. Målte den til å være 5,1 km som jeg løp på 26.33. Da var jeg fattige 10 sek. bak løypevinner Lars Inge Arnevik fra ROL. Jeg hadde vel ca 1.30 i tidstap. 1 min på at jeg hadde tegnet løypa litt stygt og dermed orienterte til feil post, og litt små snusk ellers. Men jeg likevel godt fornøyd med gjennomføringa, og den fysiske formen utifra forutsetningene.

Ingen kommentarer: