søndag 25. oktober 2009

Da kan vinteren komme!

Da har jeg vært hjemme i Norge noen dager, først og fremst for å skifte til vinterdekk på bilen. Vinterdekken var desverre ikke på alufelg, men det ble faktisk overraskende bra med hjulkapsler fra Biltema.

Som dere kan se på bildene har jeg også skaffet meg navn på bilen. Det er viktig med navn og NORSK flagg når man er norsk, men kjører svensk bil i Sverige. Navneklistremerkene er kjøpt hos Autosign , og de hadde bra priser, god service og rask levering. Jeg har også bestilt noen striper som skal gå over bilen, men de kommer jeg ikke til å feste på før til våren igjen. Fargen kan dere jo bare gjette på.

Bilen er nå klar for vinteren, så da kan bare snøen komme. Jeg trenger snø, så jeg kan få trent på ski fram til NM stafetten i ski-o som går under årets o-treff i Trysil. Vi skal prøve igjen i år, å ta den medaljen vi nesten klarte i fjor. I år er konkurransen riktignok tøffere enn i fjor, så jeg må virkelig skjerpe meg skal vi klare det.



Ingen kommentarer: