søndag 11. oktober 2009

25Manna

Da var debuten for min nye svenske klubb OK Kåre unnagjort. Det ble gjort under årets 25Manna som i år gikk litt sør for Stockholm. I utgangspunktet skulle jeg løpe for 2. laget siden jeg ikke har meldt meg inn i klubben enda, men pga et par forfall ble jeg flytta opp på 1. laget. Der var jeg heldig og fikk løpe "pojk-sträckan" som var 7. etappe på 4,8 km.

Jeg åpna løpet bra og hadde bra flyt, men rett etter 7. post fikk jeg grankvist i øyet og fikk store problemer både med å lese kartet og å se underlaget. Usikker på hvor mye jeg tapte derfra og inn, men i hvertfall 3 min, kanskje mer.

Det spilte liten rolle da laget ble disket likevel. En på laget klarte å tømme brikka etter målgang i stedet for å lese den av, og dermed ikke noe resultat. Det var synd, siden vi kom i mål som nr 43 (plassen bak Tyrving) og det beste resultatet for Kåre på mange år.

Men det er desverre sånn som kan hende når det er 25 løpere på et lag.

Neste oppdrag blir å løpe Småandskavlen.

Ingen kommentarer: