torsdag 3. mars 2011

Treningssamling i Portugal

Da var man på treningssamling i Portugal med OK Kåre. Er med som leder og bussjafør. Det var en lang reise. Vi dro kl 0600 fra Falun og var framme på hotellet kl 20.30 lokal tid eller 21.30 svensk tid. Det var totalt 8 timer busskjøring og 4 timer fly. Vi klarte også å kjøre igjennom den dyreste bommen jeg noen gang har sett. 43€ for en passering var

i grunn nok.

I dag har vi hatt 2 økter. Dagen begynte med en postplukk og på ettermiddagen ble det en langdistanse. Siden jeg har vært skadet i drøyt et år nå så har jeg ikke tenkt å løpe alle treningene, men prøvde meg på begge i dag. Grunnen til det var at første økt gikk ganske bra. Kjente svært lite smerte og håpet det skulle vedvare på andre økt også. Det gjorde det desverre ikke og jeg fikk litt vondt på økt to og valgte å korte ned denne ganske mye. Så heretter blir det nok bare en økt per dag. Kommer til å legge ut kart fra treningene og konkurransene daglig og under følger kartene fra dagens to økter.









































Dag to av samlinga bestod av 2 sprintøkter på formiddagen. En bysprint og en skogsprint. Bysprinten gikk bra. Hadde bare et dårlig veivalg til siste post. På skogsprinten hadde jeg en stor bom på andre post og en liten på tredje post. Etter det løp jeg bra.

Ingen kommentarer: